Saturday 19 September 2015

Mesti Cuba Honey Glazed Chicken dari Kenny Rogers Roasters

Hari ini berjalan bersama ibu aku ke Mid Valley, tengah berjalan tiba-tiba rasa teringin nak makan Kenny Rogers. Nasib baiklah ada orang nak belanja. Harap gaji memang tak masuk lagi.
Inilah Honey Glazed Chicken
Dikesempatan itulah aku mencuba resepi terbaru Honey Glazed Chicken. Memang dah cukup lama aku tak pergi Kenny Rogers, sampaikan nak order side dish pun dah tak reti.

Jadi, aku cuma nak cadangkanlah, kalau ada siapa-siapa yang teringin nak 'makan besar' tapi tak tahu nak makan apa, aku cadangkan ada baiknya kalau ke Kenny Rogers Roasters.

Aku dapat tahu, dari jam 11 pagi sampai 3 petang, set ayam sekali dengan air ada yang bermula dari RM15.90 wah memang untung.
Nah.. ni buktinya. Ada promosi dari jam 11 pagi hingga 3 petang.
Kami sampai Mid Valley pun dah petang sangat. Memang tak sempat lah nak makan promosi punya. Tapi tak mengapalah Honey Glazed Chicken pun boleh tahan juga.
Promosi Hanoey Gkazed Chicken
Minuman pula aku order Hot Caffe Latte, memang muak. Sedap tu memang sedap, cuma kena pandai seimbangkanlah kalau dah makan benda-benda berlemak ni lebih baik ambil soft drink atau minuman yang tidak bersusu.
Hot Caffe Latte
Emak aku pula order Black Pepper Chicken, side dish nasi dan sup cendawan. Aku rasa nasi dengan sup dia memang sedap. Tapi kalau ayam, aku lagi prefer Honey Chicken Glazed ni, memang sedap. Rugi kalau tak cuba.
Black Pepper Chicken, Nasi dan Sup Cendawan
Dan tidak lupa juga muffin. Tiga perisa yang berbeza, banana, vanila dan coklat.

Lagi satu kalau ada kad Kenny Rogers ada diskaun 5%. Bunyi macam sikit, tapi kalau order banyak, besar juga perbezaan tu.

No comments:

Post a Comment